לקחי הסופה: יוקם צוות חירום מונציפאלי

    אבי יעקב No Comments on לקחי הסופה: יוקם צוות חירום מונציפאלי
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרכז השלטון המקומי, בראשות שלמה בוחבוט, מקים צוות חירום למוכנות העורף לנזקי הטבע. הבוקר פנה יו"ר מרכז השלטון המקומי, שלמה בוחבוט, ליו"ר וועדת הביטחון במרכז בבקשה כי יעמוד בראש הצוות. "מאז מלחמת לבנון השנייה, אנו ממשיכים לראות לצערנו את אי יכולתה של המדינה להתארגן בשעת חירום צבאית, או אזרחית. למרות שרח"ל הוקמה, אנו כראשי רשויות, עדיין חסרי כתובת אחת בשעת חירום, לפנות אליה כגורם מנחה, מתכלל ומסייע" , כתב בוחבוט לאבי נעים.

    "הנני מבקש שתקים צוות בראשותך להכין באופן מיידי הצעה לממשלה. אנחנו בתחילת החורף. חס וחלילה עלולים להתרחש גם אירועי רעידת אדמה בנוסף לנזקי טבע אקלימים. אני סבור שיש לפעול כפי שנהגה המדינה בנושא הכבאות ולהקים גוף אחד, שיקים מחסני חירום אזוריים שרשויות יוכלו למשוך מהם כלים כבדים, ציודים וכל הנדרש להתמודדות במצבים כאלה", כתב עוד.

    "הסופה הייתה קדימון לפוטנציאל הנזק של רעידת אדמה עתידית או מתקפת טילים והבהירה לכולנו את  הצורך בהיערכות של כל רשות באופן עצמאי. הסופה ששיתקה את מדינת ישראל צריכה לפקוח את  עיניהם של קברניטי ממשלת ישראל. מדובר בסופה קצרה שהתרחשה למזלנו בסוף שבוע אך הבהירה לכולנו כי אנו במדינת ישראל רחוקים מלהיות ערוכים לתרחיש רב אזורי" אומר אבי נעים.

     



    0 תגובות